Seurakunta palkkaa kesäksi

Hautausmaille
- peruskoulun päättäviä kaupungin kesätyösetelillä kahden viikon työsuhteisiin
- muiden hakijoiden tulee olla 16 vuotta täyttäneitä, työsuhteen kesto neljä-viisi viikkoa

Palkkaamme myös aikuisia kausityöntekijöitä neljän kuukauden työsuhteisiin.

Hakijoilta edellytetään reipasta oma-aloitteista työotetta. Aiempi puisto-/hautausmaatyökokemus on eduksi. Työ on fyysisesti raskasta ulkotyötä.

Laitahan hakemusta, jos koet olevasi etsimämme henkilö. Hakuaika päättyy 31.3. Valituille soitetaan 17.5. mennessä ja tieto valinnasta on nähtävillä myös kotisivuilla.

Lisätietoja antaa työnjohtaja Sanna Määttä, p. 040 831 8238.

Lapsityöhön
- päiväkerhoihin palkataan kaksi peruskoulun päättävää nuorta Kemin kaupungin kesätyösetelillä ajalle 3.-16.6.

Tiedustelut Teija Jestilä, p. 040 522 9500

Keittiötyöhön
- kaksi ravitsemustyöntekijää alkaen 13.5.

Työhön vaaditaan alan koulutus ja työkokemus katsotaan eduksi. Työ sisältää mm. ruoanvalmistusta, asiakaspalvelua, leipomista ja puhtaanapitoa. Työ on vuorotyötä ja ajoittuu klo 6-20 välille.

Jos olet valmis monipuoliseen työhön ja selviät tarvittaessa  myös itsenäisesti ruoanvalmistuksesta ja vuorosi hoitamisesta, olet todennäköisesti juuri henkilö, jota tarvitsemme.

Kemiläisiä peruskoulunsa päättäviä, kaupungin kesätyösetelillä kahden viikon työsuhteisiin, leirikeskuksen avustaviin työtehtäviin. Hygieniapassi katsotaan eduksi.

Lisätietoja emäntä Kaisa Kulju, p. 040 353 1046

Kemin seurakunta

Kesätyöhakemus hautausmaille, lapsityöhön ja keittöön

Valitse vaihtoehto
Tietosuojaseloste

Kemin seurakunta tallentaa henkilöistä tarpeellisia tietoja seurakunnan henkilörekistereihin. Henkilörekisterien tietoja käytetään henkilön oikeuksien ja velvollisuuksien täyttämiseksi. Henkilötiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä voida luovuttaa ulkopuolisille, ellei siihen ole laissa määriteltyjä perusteita.

Lisätietoja henkilörekistereistä, henkilötietojen käsittelystä on saatavilla Kemin seurakunnassa.