Jumalanpalvelus

Jumalanpalvelus on seurakuntaelämän keskus, kirkkolaivan köli.

Jumalanpalveluksessa kristillinen seurakunta kokoontuu yhteen sanan, rukouksen ja usein myös ehtoollisen ääreen. Kirkkomusiikilla on tärkeä rooli jumalanpalveluksessa.

Kemin kirkossa kirkkolelupusseja, joita lapset voivat lainata jumalanpalveluksen ajaksi kirkon penkkiin. Kirkkoon on varattu erillinen leikkitila, jossa on pieni pöytä ja tuoleja sekä piirustusvälineitä ja väritystehtäviä.

Kemin seurakunnassa toimii vapaaehtoisten jumalanpalvelusavustajien ryhmiä. Vapaaehtoiset toimivat jumalanpalveluksissa mm. tekstinlukijoina, esirukousavustajina, kirkkokahvien valmistajina ja tarjoilijoina. Vapaaehtoisia voi olla myös kirkon ovella jakamassa virsikirjoja ja toivottamassa kirkkoon tulijat tervetulleiksi. Mikäli olet kiinnostunut toimimaan jumalanpalvelusten vapaaehtoisena, saat lisätietoa pastori Tapio Karjulalta, p. 040 5118388, tapio.karjula@evl.fi.

Klo 10 jumalanpalvelukset on seurattavissa live-lähetyksinä Kemin seurakunnan Youtube-kanavalta. Kanavalle pääset tästä linkistä.

Kemin kirkon jumalanpalvelukset radioidaan RadioPookin kautta 89,5 Mhz:
11.2.

Jumalanpalvelus kirkossa, seurakuntalaisia istumassa penkissä, papistoa alttarilla

Ikkuna Jumalan todellisuuteen - Minuuttihartaus