Kolme kanttoria laulamassa, yksi mies ja kaksi naista

Sanoin ja sävelin

Seurakunnan musiikkityön tarkoitus on julistaa evankeliumia sanoin ja sävelin. Musiikki on olennainen osa Kemin seurakunnan jumalanpalveluksia, toimituksia ja muuta seurakuntaelämää.

Kemin seurakunnassa toimii neljä kuoroa, Muskari sekä nuorten bändi.

Laudamus-kuoro

Aikuisten kuoro, harjoittelee keskiviikkoisin klo 16.30-18 srk-keskuksessa. Harjoituttajana toimii kanttori-Minna.

Rytitorin laulajat

Eläkeläisten kuoro, harjoittelee Rytitorilla torstaisin, alkaen 14.9. klo 16.30.
Harjoituttajana toimii kanttori-Minna.

Tuomaskuoro

Tuomaskuoro harjoittelee torstaisin klo 17-19 seurakuntakeskuksen Juhlahuoneistossa, Kaivokatu 17. Toiminta tähtää 2-4 kertaa vuodessa pidettäviin Tuomasmessuihin, joiden lisäksi Tuomaskuoro voi laulaa myös muissakin tilaisuuksissa. Tuomaskuoroon ovat tervetulleita kaikki laulunlahjaiset kuorolaulukokemuksesta riippumatta. Tuomaskuoroa johtaa Aki Tyni.

Muskari

Muskari torstaisin Marian kappelissa 16.30-17 (3-6 vuotiaille)
Muskarin sivulle tästä linkistä

Lapsikuoro

Lapsikuoro torstaisin Marian kappelissa 17.30-18.30 (7-12 vuotiaille)
Musakerho, jossa pääsee soittamaan eri soittimilla.
Lapsikuoron sivulle tästä linkistä

Nuorten bändi

Nuorten bändi harjoittelee projektiluonteisesti 4-6 vuodessa. Vetäjänä on kanttori Aki Tyni. Esiintymiset ovat pääosin Gospelmessuissa ja Nuorten kauneimmissa joululauluissa. Nuorten bänditoiminta on tarkoitettu etenkin 15-25 vuotiaille.
Nuorten bändin sivulle tästä linkistä

Kysy rohkeasti lisää Akilta!

Taustalla kirkon ikkuna, pitkäpartainen kanttori soittaa kirkon urkuja.