Felm-keskuksen ihmisiä
Felm-keskus

Lähetystyö

”Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: ”Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti”
Matt. 28: 18-20

Kemin seurakunnan nimikkolähetit:

Suomen Lähetysseuran kautta:

Teija Lievonen, Angola

• kasvatustieteen maisteri

Linda Juntunen, Tansania

• viestinnän asiantuntija

Tarmo Heikkilä, Israel

• hallintotieteiden maisteri

Stipendiaatit:
Cecilia Tchicumbu, Angola

Nimikkokohteita ovat HongKongin teologinen seminaari sekä Kolumbiassa ja Angolassa tehtävä työ.

Kansanlähetyksen kautta:

Maija-Leena Pelttari, Israel

• nuorisotyönohjaaja

Teija Lievosen uutiskirje

Nimikkolähettien tukeminen

Kemin seurakunnan nimikkolähettejä voi tukea suoraan lähettäville seuroille seurakuntaviitteellä.

Suomen Lähetysseura: FI25 8000 1600 0607 10, viite: 4 074453 001640 556

Lapin Kansanlähetys: FI83 8000 1501 5451 08, viite: 6040 409 2290 3292174

Lähetysillat

Lähetysiltoja pidetään seurakuntakeskuksessa mm. nimikkolähettien vierailujen yhteydessä. Vuosittain vieraillaan Merimieskirkolla. Alueella pidetään rovastikunnallisia tilaisuuksia esim. kerran vuodessa kirkkopyhä.

RUKOUS: Sinä olet lähettänyt kirkkosi kaikkialle maailmaan kertomaan rakkaudestasi sanoin ja teoin. Anna palvelijoillesi voimaa ja viisautta heille uskomiisi tehtäviin. Rohkaise meitä tukemaan lähetystyötä ja hädänalaisten palvelua rukouksin ja aineellisin varoin. Auta meitä näkemään vastuumme lähimmäisistä koko seurakunnan yhteisenä tehtävänä.

Lähetystyötä ja kansainvälistä apua